Isnin, 10 Januari 2011

hemm dah lama aku tak tulis diary aku ne.. arini keje mcm biasalah moody ckit.. smlm tdo jam 12 lebey lyn AJL 2010 and bola ..adduhhh kalah lah pulak livepool dgn MU 0-1.. huhuu.. smlm bila aku tgk AJL teringat aku dgn 2 lagu faizal tahir n Black - sofa jane.. hem kekadang aku ne ek jowang karang gak.. keidupan kita ne tak semestinya indah.. tape kita di suruh mencari sendiri keindahan itu.. yes yes aku dah dpt pada itu keidahan.. bila kita penat tgk anak2 kekdang hati lagik penat.. tetapi itulah keindahan yg kita tak nampak...
sekarang keje kat opis dah tahab gaman tersngt,, aku lane p keje mmg aku nak bzykan diri.. kerana dgn cara ne aku dpt melupakan perkara2 bodoh, banggang dll dlm diri aku ne.. aku byk belajar dr seseorg...manusia ne kadang2 dia lupa apa yg di ckp nya.. tape die tak lupa akan perbuatanya... dan sebaliknya...
lane aku cuba mane2 yg bleh tolongt kwn aku ne dlm kesusahkan .. inssallah kalu aku susah ada gak org tulong aku.. kekadang kita ne terlupa sapa kawan sapa lawan dan mkn kawan,. aku ne bukan lah baik sangat... tape lane aku dekat nak kumpul duit .. aku mesti tunaikan niat aku...aku ne bukan tergolong org yg senang .,, hemhemm ptg ne ada story kata kat bilik air lelaki ada pintu di tolak tape takde org huhuuh....seraaammmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan