Selasa, 4 Januari 2011

selasa 5/1

selamat 1 malaysia.. arini ngantuk gila lah.. mlm sml tdo jam 12  .. haji blik jam 10 lebey g2.. setlekan semua...aku mandi pray ahhh tdo lah aku dgn penatnya.. tuptup baru je lelap jam hp dah bunyi .. haa dah 4.30 am cepat je.. mcm baru je nak mimpi laila... alu matikan bunyi lah jam 4.45am aduhh ne kalu d layan mata aku tak bangun gak.. bangun trus msk air ... lah kakak nak mkn nasik putih adam mee goreng.. aduuhh 2 menu yg berbeza nak buat.. mane yg tercapai je aku buat .. tuptup jam dah 5.20 am.. aku terkejar2 lah masuk bilik adam & qira kejutkan dei . suruh mandi maklum nanti takut lambat lak.. derang mandi aku dah siap kat dapur .. ok kakak! ne baju kakak kat sofa  ne.. adam pun ..hehhe suara pertama aku klur tu.. tu pun blablablaaaaa...jam 5.45am kejut kan haji lah pulak... liat betul haji ne nak bangun .. "' bang bangun bebdak dah serapan. .. nanti lambat.. hehhehe suara perkedua ku... assalamualaikum kiki.. dah bangun..dah bangun daa anak kecik ku ..susu ya!!... dah settle semua aku pulak mandi.. huhuhu sedapnya!!.. semua dah setle pakai kasut .. ok aku pun dah siap mcm biasalah bukak pintu panaskan kreta lah.. "e abg p keje dulu ".. huhuhu tuptup dah pergi dah haji n anak2 moga selamat pergi n balik yg!!...
lane aku dah sampai opis.. kepala mcm pening ne.. tdo tak cukup.. bdn agak letih ne.. ok aku nak siapkan keje ne .. ohya rezeki aku terjumpa RM1.. last 2 week RM 50...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan