Selasa, 28 Disember 2010

morning semua.

hemhem salam.. arini aku cuti p register aqira sek agam.. hem alhamdulliah dah settle n d sahkan.. masuklah kelas 1 firdaus.. so ari sabtu p settle yuran lak.. after aku p umah Ding.. kira best frenz aku bersma adam & qira.. wahh bukan main meriah derang maklum anak c kuding tu pun anaknya  mikail nama nya kaki PSP.. c adam taknak balik derang di buatnya.. tape aku janji aku tetap akan p umah mertua ku..  riqfi aku tinggal umah mak ani .. plan di hati ptg ne aku nak urut badan dgn seorg ind. mertuaku yg uruskan.. tq mak.. dia prihati kan aku ialah selalu gak aku ngadu aku sakit kepala bdn tak sedap.. so confirm appoitment jam 4pm .. n aku dah sekali oder jamu hehehe.. nak maintain beb..makluun abg haji aku lane makin hamsem mainten je..aku ne bdn makin naik.. tercabar tu.. tu yg kena berjamu hehhee.. ne aku still kat umah kuding.. line free so aku layan jap blog aku ne.. heheh saje2 nak tunggu c adam puas main PSP ... cuaca panas beb.. mata aku ne dah ngantuk gila .. huhuhu oklah aku ngetop dulu.. nanti aku continue lagik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan