Selasa, 28 Disember 2010

Nak balik

Jam merunjukan jam 5 lebey dah.. jap je nak balik .. tape aku tak balik huhuhu ot sampai jam 7..
selalunya mmg aku cabut wat2 rehat tape esok kan akak nak cuti so kenalah settle kan keje..
ok arini keje agak baguslah hehhee.. smua dpt d settle kan...mudah2 masa aku cuti takde org carikk...
dah petang2 ne pulak perutku lapar hhuhuh.. aduhhhss tolong sapa bleh belikan aku makanan ne...
yes yes yes..haji amin ada p BP so ape lagik aku dgn muka tak malu suruh dei belikan (niat kira belanja ya haji).. mudah2 di murahkan rezeki... oklah tinggal aku buat milo panasss lane yyppiiiitt...
kat opis ne smua geng dah wat haluan sendiri ada yg dah mcm2 kemas mejalah.. tak ketinggallan yg asikk p bilik air...mcm biasalah bersolek or masa tuk tukar kasuh huhuhuh.. oklah aku ne pun dah standby nak wat milo panas anyway selamat bertemu ya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan