Khamis, 30 Disember 2010

ot Day double tu

page ne mcm biasa, arini PM inforn that today is public holiday coz harimau malaya champian piala suzuki kali ke 19 huhu.. syabaslah penyokong ek dapat cuti arini.. spt biasalah suami ku n anak2 kat umah cuti . tape aku keje coz dah 2 days cuti.. page tade sempat lah aku wat breakfast tu derang mee hoon gerang je yg tersempat.. alamak nape lak boss aku Mr Moriguchi dtg ne.. aduuss baru nak berkerja tenang2 kat opis ne..,
ok ok wat2 byk keje ne.. tape mmg byk keje ne ..nak settle kan bdk shift mlm yg akan bermula pada 10/1 ne.. payment van ada yg baru dpt ne.. huhuh kalu di ikutkan hati baik aku wat rehat kat umah.. adduhh laparnya perut aku ne.. bila lah ting tong ne... nasib aku bwk mee kalu tak hammpeeehh warong depan takde jual,,..oklah aku nak wat air milo panas dulu.. sebelum air lapor naik kepala hahahaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan